Általános szerződési feltételek:
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló a https://acszoltan.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
1. Üzemeltetői adatok:
Név: Ács Zoltán István Egyéni vállalkozó
Székhely: 7634 Pécs, Hordós Dűlő 25.
Adószám: 66893554-1-22
Nyilvántartási szám: 10468493
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12072552-01484775-00100009
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@acszoltan.hu
Telefonos elérhetőség: +36 70 632 98 59
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-108464/2016
2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Otthon végezhető Online marketing tanfolyamok, szolgáltatások, online marketing szoftverek
3.A megrendelt termék fizetésének módja
Banki előre utalással történő teljesítés: az oldalon megtalálja bankszámlaszámunkat. Erre számra kell utalni az átutalás megjegyzés / közlemény rovatába kérjük az e-mail címet és a számlázási címet megadni. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően küldjük a terméket. Ez lehet a könyv. Ez fizikailag postázzuk.
Paypal fiókkal. Minden online tanfolyam alatt van paypal fizetési lehetőség. A Paypal gomb megnyomásával, Paypal fiókkal, illetve bankkártyával is fizethet.
Az online tanfolyamot minden esetben e-mailben küldjük.
Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben.
4.Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
5.Adatkezelés
Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára.
A hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .
A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.